"Smart Active Team"

We believe each human have their own potential and uniqueness become somebody they want.

With this believe we working together to empower, inspire and motivate you to create the life of your dreams.

Saturday 7 January 2012

KURSUS KEPIMPINAN 2012

Manusia dilahirkan untuk menjadi seorang pemimpin. Sedar atau tidak sedar, setiap manusia menjalankan tugas sebagai pemimpin. Namun tidak semua antara kita dapat menguruskan bakat dan tanggungjawab sebagai seorang pemimpin yang bertanggungjawab dan unggul. Setiap pengurusan manusia memerlukan perlaksanaan bakat kepimpinan dalam melaksanakan sesuatu tugas dan tangungjawab dengan cemerlang.


Seminar kepimpinan ini direkabentuk dan disusun untuk menyediakan dan menjalankan medium pembinaan dan pembangunan bakat kepimpinan peserta yang cemerlang di dunia dan akhirat. Melalui program ini, para peserta akan didedahkan dengan pembentukan karisma kepimpinan disamping menjana jiwa peserta supaya membangkitkan bakat kepimpinan dalam diri mereka di bawah pemikiran sedar dan rasional. Insya Allah dengan program ini mampu meningkatkan keyakinan dan prestasi peserta untuk membangunkan elemen kepimpinan yang hebat dalam kehidupan mereka.

SASARAN:
PELAJAR SEKOLAH MENENGAH

TARIKH:
28 & 29 JANUARI 2012

TEMPAT:
UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA (UTHM)

BAYARAN:
RM75 / SEORANG

KEPADA YANG BERMINAT, BOLEHLAH MEMBERIKAN NAMA MELALUI PIHAK SEKOLAH ATAU INDIVIDU SEBELUM 18 JANUARI 2012. UNTUK KETERANGAN LANJUT, SILA HUBUNGI:
ANUAR: 013-7408821

TEMPAT ADALAH TERHAD!!!

No comments:

Post a Comment